Am sa vin la tine, cand voi avea barba lunga si praful pus pe etajera, pe locul unde ai fost tu. Am sa vin sa-ti spun ca te-am iubit, o sa o vezi in cenusiul din ochii mei, acei ochi pe care tu i-ai facut sa sclipeasca. Am sa te port, poveste, s-am sa le zic tuturor ca existi. Sa nu-si piarda speranta! Am sa vin cand nu te astepti. Asa cum a venit iubirea. Nu m-am putut feri, caci ea nu se cere, nu se programeaza...te-am iubit chiar daca nu ai vrut si mi-ai zis ca mi-am luat totul cu japca. o sa-ti zic ca viata mea e curcubeu chiar de cereu-mi e ,desupra, plumburiu, apasator si clipele-s nonsensuri. Amorfi am fost amandoi si ne-a miscat, efemerida aceea a meritat totul. Mi-ai zis ca sunt actor, pe scena...am fost, probabil sunt...tu ai fost scena de Premiera a celui mai bun spectacol. Iar cand te-am vazut cum putesti am inceput sa iubesc mai mult: pe tine, pe mine, lumea asta prost facuta. Am sa vin sa ti le zic pe toate ca sa stii cine esti...iubire ce vii fara sa tii cont de nimic

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds