Cand ceva nu-ti mai convine pleaca

Toată filozofia asta din ziua de azi in care ni se inoculează ideea de a renunța cât mai repede și ușor la ce nu ne mai convine e f nociva Gata toți suntem speciali, liberi, trăim doar pentru noi înșine și doar in momentul cât ne e bine și plăcut, nu mai facem compromisuri, nu mai avem răbdare.... Dezbina și cucerește cam așa se traduce (asta e filozofia zilelor noastre) Eu sunt pro revenire la omul ce trăiește in și pentru grup Nu suntem ființe solitare...scântei singure prin timp Nu suntem doar scântei ce ard aiurea in multivers Suntem scântei al aceluiași foc și nu putem trai in afara lui sau individual Așa ca, prin urmare, eu nu renunt când dau de greu ci transform greutatea in putere Puterea de a înțelege, puterea dea rezista, puterea de a rezolva, puterea de a depăși, puterea de a cuceri Asadar nu pot fi de acord când cineva îmi spune lasa mergi mai departe vei găsi altceva nu-ți bate capu tu ești unic și ai drumul tău și la urma fiecare pasare moare pe graiul ei deci nimic nu conteaza in afara de moment Trăim într-un prezent continuu dar avem amintiri și speranțe Asta presupune ca avem trecut și viitor Și dacă avem trecut prezent și viitor înseamnă ca avem conștiința Și capacitatea de simțire Și de conștientizare Avem memorie Nu fac altceva decât să-mi expun și exprim ceea ce: văd, cunosc, simt și gândesc și toate astea argumentate prin prisma experienței și capacității mele cognitive Gândirea mea e complexa și amplă, iar când zic gândire nu ma refer doar la cunoștințele dobândite fizic ci și la informațiile pe care le am ce sunt de natura oculta (ascunsa cognitivului)

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds